vineri, 19 septembrie 2014

File de jurnal - 51

Pentru astazi (data/ora) - 19 septembrie 2014, ora 16:11

 Afara ... este foarte frumos si placut ♥ Serile si diminetile sunt insa reci si am inceput sa folosim iar plapuma la culcare.  

 Mă gândesc ... ca prima saptamana de scoala a trecut deja si noi parca tot in vacanta suntem. 

 Invat ... ca acelasi gest poate fi interpretat in mai multe feluri.

 Sunt recunoscătoare ... pentru ca suntem sanatosi ♥♥♥

 Din bucătărie .... Ieri am facut supa cu galuste, insa deja s-a terminat. Azi am planuit o saramura de pui si o prajitura desteapta. Pentru maine inca nu m-am hotarat, dar vreau sa vin de hac dovleacului cumparat deja de ceva vreme.

 Cu ce sunt imbracata ...Pantalon negru de stofa, tricou alb cu dungi orizontale negre, balerini negri din plasa cu pietricele mici . Parul este prins in coada spic si la urechi am cercelusi mici, argintii, cu pietricele clare, in forma de stelute de mare.

 Citesc .... Hotul de carti - Markus Zusak. Am ajuns in dimineata asta la pagina 423. Pentru ca mi s-a parut ca titlurile dese prea rup povestea in bucati mititele, efectiv sar peste ele si atunci am mai mult spor la citit. Imi place mult povestea, mai ales pentru ca pana acum nu am citit nimic scris din punct de vedere al Mortii. In seara asta sigur o termin! ♥♥♥

 Vreau ... sa mergem intr-o drumetie in acest sfarsit de saptamana. Sa vedem daca tine si vremea cu noi.

Ascult ..... un playlist de pe 8tracks.com.

 În casa ... Este ordine si curat. Trebuie sa fac curatenie si pe balcon.

Dieta... La cantarirea de marti, tot 94 kg mi-a aratat cantarul, deci nu am castigat provocarea. Chestia este ca nici "adversara" mea nu a slabit, deci provocarea s-a prelungit si saptamana asta. Cantarul meu este foarte prietenos cu mine si-mi arata 93 kg de trei zile, deci inseamna ca am facut ceva bine.
 Mara a tinut socoteala si meniului zilnic, scriind intr-un tabel ce am mancat amandoua. Marti, cand trebuia sa se incheie provocarea, mi-a aratat si mie acel tabel si trebuie sa spun ca am ramas foarte uimita cat de multa hrana uscata am mancat saptamana trecuta. Conforma, dar negatita! Si sa mai zic ca sunt bucatareasa, ba mai am si blog culinar! Sa-mi fie rusine! 
Saptamana asta am revenit la normal cu gatitul si uite ca se vad si rezultatele.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... provocarile care ma scot din amorteala ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Enrique Iglesias - El Perdedor

 Noutati ... Pana la urma am renuntat la dulceata din fructe de soc. 
Inca nu m-am apucat de bufetul din bucatarie si atata il aman de m-am saturat si eu. Iar el parca ma priveste in fiecare zi si-mi zice necajit: "Nici azi nu e randul meu?" 

 Ultimul film vazut ... Grand Piano - de la mine a primit nota 8 ♥ 

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa

2 comentarii:

  1. Si la mine asteapta un dovleac pentru cutia misterelor, dar n-am niciun gand pentru el inca:) Pai de sari titlurile, pierzi din poveste, ca unele dintre fapte is doar in titlu, nu se mai repeta in capitol:) Cred ca-mi fac si io o supa de galuste, desi aveam un bidon de bors care trebea folosit. Sa aveti o saptamana de vacanta-scoala minunata!
    Crisa, ca sa nu stric regularitatea lu mailu de joi, trimite-mi te rog o poza cu Teo printesa de la Sibiu pentru Virtual Hug - asta desigur de am acordul tau s-o public.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am terminat cartea :D Stiu ca unele titluri erau importante si cand imi dadeam seama de asta reveneam la ele :D Mi-a placut la maxim cartea!!! ♥♥♥
      Iti trimit poza, cum sa nu :D
      Daca vezi ce am facut eu cu dovleac, o sa te crucesti :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog