vineri, 16 iulie 2010

Gandacul

Imi pica ochii in gura de somn. Am adormit la 3 dimineata La 0.15 frecam o tava cu Cif, la 1.30 intindeam rufe la uscat, la 1.53 am alegat un gandac prin casa . De fapt m-a alegat el pe mine. Mi-era o frica de el de ziceai ca acum sare la beregata mea. Am avut ideea "geniala" sa-l sperii cu un jet de fixativ. Credeti ca s-a speriat? Noo!! Alerga prin hol ca nebunu si eu dupa el cu tubul de fixativ :) Dupa 10 minute de fugarit prin toate cotloanele si de parfumat cu fixativ, am reusit sa calc pe el. Va dati seama cat de logic gandeam la ora aia daca eram convinsa ca fixativul ala il va paraliza pe nemernic? Sunt dusa cu pluta.

Ieri s-a implinit o saptamana de cand sunt in doliu. Bunicuta mea nu mai este :(
Luni am aflat ca voi fi nasa de cununie la anu, in mai :)
Marti a plecat fetita mea cu soacra-mea la munte. E prima oara cand pleaca fara mine undeva. Cand a plecat trenul, am simtit cum ma ia cu plans. L-am sunat pe sotul meu si l-am tinut de vorba pana am ajuns la birou, ca sa nu bocesc pe strada
Am avut doua saptamani pline rau, iar eu am reusit sa le fac un rezumat in 4 randuri:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog