joi, 6 octombrie 2016

Ne viziteaza barza!

  Dupa 12 ani in sfarsit vine barza in vizita la familia noastra!!!
  Ei, nu va ganditi ca vine la mine acasa! De fapt o viziteaza pe Raluca, sora mea mai mica, in Germania. Prin urmare din ianuarie 2017 junioara mea nu va mai fi cea mai mica dintre nepoti. Este randul unei noi bebeluse sa fie rasfatata si prezenta in toate discutiile la intalnirile de familie. Nici nu stiti cat am asteptat vestea asta! Era momentul pentru un bebelus nou si tare ma bucur ca asteptarea a luat sfarsit ♥ Noua junioara este asteptata la sfarsitul lunii decembrie/inceputul lunii ianuarie.
  Eu si Raluca mereu am fost foarte apropiate, deci nici nu ma gandesc sa nu o vizitez dupa ce va naste. Abia astept sa o tin pe bebelusa in brate si sa-i urez bune venit pe lume!
  Pana acum am fost in Germania doar cu autocarul, iar asta presupune un drum de 24 de ore dus si alte 24 de ore intors. Nu va povestesc de durerile de spate si de raul permanent ce le aveam pe tot timpul calatoriei, nici de mirosurile din autocar si nici de galagia care nu te lasa sa dormi nici macar o jumatate de ora. Din aceste motive m-am hotarat sa verific cat ar costa calatoria asta cu avionul. Am ajunge foarte repede, am scapa de multe necazuri si as zbura in sfarsit si eu cu avionul. Din cautari in cautari pe internet, am nimerit pe site-ul companiei Ryanair si am facut o simulare. Daca as cumpara acum biletele pentru mine, sotul meu si junioara, pentru perioada 20 ianuarie - 27 ianuarie, costul lor ar fi 47.94 euro. Vorbim de trei bilete dus-intors! Biletul la autocar costa 150 euro/bilet dus-intors/persoana!!!




  Pentru ca noi nu am zburat niciodata cu avionul, m-am gandit ca ar fi bine sa profitam de ocazie si sa ne bucuram la maxim de aceasta experienta, asa ca am ales eu locurile din avion si pentru o taxa de 24 de euro putem sta toti trei pe locurile dorite, atat la dus cat si la intors. Cu aceasta taxa, costul total al biletelor este 71.94 euro! Vorbim in continuare de trei bilete dus-intors!!! In plus compania ofera si alte facilitati: bagaje de mana gratuite, reduceri pentru familii, check-in pe mobil, promotii periodice.

  Tot ce pot sa spun acum este ca am ramas masca. Spuneti voi, nu suntem noi niste fraieri??? Plateam 450 euro pentru calatoria cu autocarul si ne chinuiam 48 de ore pe dum, in loc sa platim aproape 72 de euro si sa ajungem la destinatie intr-o ora! Asta sa-mi fie invatatura de minte si alta data sa las ideile preconcepute la o parte si sa caut prima data bilete la avion cand mai plecam in calatorie!
  Raluca, pregateste-te! Imediat dupa barza aterziam si noi!
  Acum, dupa aceasta revelatie cu zboruri economice, indraznesc sa visez la un city break low cost in Dublin ♥ Mereu mi-am dorit sa vizitez Irlanda, iar acum visul mi se pare foarte realizabil ♥ Poate pun la cale o escapada romantica pentru mine si sotul meu. Au trecut cativa ani de la ultimul concediu petrecut impreuna si este cazul sa remediem asta.

 Articol scris pentru a doua proba a concursului SuperBlog 2016.  

3 comentarii:

  1. Ce de vesti grozave! Si Bogri o gasit o varianta de avion Timisoara - Iasi mai ieftina decat trenul. Eu merg pe alegerea microbuzului chit ca am toate sansele conform Emetix sa ajung aproape moarta la destinatie :))))))) Deci o noua fetita la orizont, sa-i dati si sora-mii reteta ca la ea barza aduce doar baieti :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa mai incerci o data cu Emetix. Suge doua pastilute cu o ora inainte de plecare. Pune-ti alarma la telefon si fix dupa 4 ore mai suge doua pastilute. Nu manca nimic dulce sau cu grasime!!! Daca iti este foame mananca ceva cu sare (covrigei, saleuri, saratele...). La mine jur ca a functionat si eu chiar le-am incercat pe toate pana acum :D
      Reteta pentru bebeluse nu o dam, ca este secreta :D

      Ștergere
    2. Voi fi cel putin 12 ore pe drum, nu ma mai risc cu ele. Tot sper sa le identific pe alea de la Medias care au functionat 100% :) Sanatate multa mamicii si bebelusului c-am uitat din prima.

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog