duminică, 30 august 2015

File de jurnal - 86

Pentru astazi (data/ora) - 30 august 2015, ora 19:53

 Afara ... este inca foarte cald. Sfarsitul lunii august a fost foarte calduros si la orele amiezii a fost crima si pedeapsa sa iesi din casa. Si urmatoarele zile se anunta temperaturi de 38 grade, deci cred ca vine vara...

 Mă gândesc ... ca nu este bine sa faci planuri pe santier. Niciodata nu stii ce te asteapta de fapt si mereu esti luat prin surprindere.

Sunt recunoscatoare pentru ... timpul pe care am reusit sa mi-l aloc doar pentru mine.

 Din bucătărie ....Ciorbica acra de legume cu leustean, tocanita de pui, prajitura rasturnata cu dulceata de trandafiri - dukan style toate. Vreau peste!!!

 Cu ce sunt imbracata ...Pantalon sport negru 3/4, tricou galben mustar cu pesti.

 Citesc ...  Am terminat A fost odata ca niciodata - Andrew NicollFoarte frumos scrisa si captivanta ♥♥♥
Tot timpul ai impresia ca stai la masa cu un bun prieten, bun povestitor, care iti spune cu pasiune si lux de amanunte o intamplare absolut fabuloasa. Esti pur si simplu acaparat de intamplarile povestite si te trezesti ca dai pagina dupa pagina, tot mai grabit, sa vezi cum se termina totul.
O sa caut si alte carti scrise de acest autor.
Recomand! ♥♥♥
 Acum citesc Moby Dick sau Balena Alba - Herman Melville

 Ascult .... bazaitul calculatorului si pe junioara care face parada modei cu ceva hainute primite cadou.

 În casa ... este liniste si pace. S-a cam asezat praful pe mobila, dar azi nu am avut chef de el. Am pus in aplicare metoda KonMari in cateva locuri din casa (hainele mele, biblioteca, bufetul din bucatarie, plasoiul cu bucati de materiale) si incet incet casa incepe sa respire.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa rasfoiesc albumele cu poze ♥♥♥

 Melodia preferata momentan.... Jo feat Randi - Pana vara viitoare ♥♥♥

 Recomandari.... 

 Noutati ... Glanda tiroida este frumoasa si perfecta. Nu am nici hipotiroidie, cum am crezut atatia ani si pentru care am facut si tratament, si nici altceva. Urmeaza investigatii pentru glandele suprarenale, supravegherea tensiunii, o vizita la cardiolog si una la ginecolog, apoi urmeaza dentistul... Timp si bani sa ai, ca sigur ai ceva. 
      Sambata trecuta am copt aproape 70 kg de vinete (din care 43 kg pentru mine) si am pus vinete la borcan pentru iarna. Au rezultat 25 borcane de 800. Anul acesta este foarte slaba oferta la legume in piata si preturile sunt mari. Daca anul trecut am cumparat vinete pentru iarna cu 1 leu/kg, anul asta abia am gasit cu 2 lei/kg!!! Conopida nu am vazut pe nicaieri si nici rosii si ardei nu prea sunt pe tarabe. Seceta mare! 
      Pe 27 august a fost ziua mamei mele si parintii mei au aniversat 37 ani de la nunta. La multi ani le doresc!!!
      Acoperisul este gata si planul era sa terminam si cu zugraveala saptamana asta. Cum planurile nu sunt bune pe santier, se dovedeste ca peretii trebuie rasi pana la tencuiala, apoi retencuit, smirgheluit, dat cu amorsa si apoi zugravit. Deci da, inca suntem in santier. 
      Mi-a murit levantica. Ma dau batuta! Cu ocazia asta am smuls si mararul din ghiveci pentru ca s-a uscat si nu se mai putea folosi.  Nu stiu din ce cauza nu reusesc sa tin in viata levantica si hibiscus. Nu le place de mine si pace.
     Azi am plantat in cele doua ghivece ramase goale doua plantute prinse de mine din frunzulite. Una este violeta de Parma, iar cealalta este begonia. Cu violetele mereu am avut noroc si mereu mi s-au prins fara probleme. Begonia este prima data cand facem cunostinta si vreau sa cred ca o sa se simta bine la noi acasa.
      
Ultimul film vazut .... Love's Unfolding Dream - nota 5 de la noi.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa.

7 comentarii:

  1. Mulți ani cu sănătate părinților tăi!

    Pe șantier trebuie să fii filosof ca să reziști!

    Superbă floarea de hibiscus din fotografie!

    Să ai zile frumoase, Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca merge sa ma pacalesc cu ideea ca atunci cand va fi gata o sa rad copios, altfel nu cred ca as mai suporta santierul vietii.
      Multumesc de urari! Saptamana vesela iti doresc si eu Zina! :*

      Ștergere
  2. He, he, prietena mea rusoaica e nascuta pe 27 august. La multi ani, mama lu Crisa! Poate ca ai luat prea repede vinetele? La noi acum sunt cu 1 leu. O singura data am mancat salata de vinete vara asta, mai multa o sa mananc cu bogdaproste la iarna:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria! :*
      La noi nici nu mai sunt vinete pe tarabe, deci nu le-am luat prea devreme. La supermarket sunt vinete, insa din Grecia :D Anul asta nu a fost anul lor, totusi am reusit sa pun o contitate mare la pastrare pentru iarna :D Suntem fani declarati vinete :D

      Ștergere
  3. Cristina, a trecut fix o lună de când n-ai mai scris în jurnal... Sper că ești bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bine Zina, multumesc de intrebare :*
      Nu am simtit nevoia sa mai scriu in jurnal. Timpul parca mi s-a comprimat si am prea multe de facut, mai ales ca sunt impartita intre doua case. Poate in viitor, cand ma voi linisti un pic si-mi va reveni iar placerea scrisului, voi relua aceasta rubrica :)

      Ștergere
  4. 70 de kilograme de vinete...oooo...vin in vizita :))

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog