luni, 16 februarie 2015

File de jurnal - 64

Pentru astazi (data/ora) - 16 februarie 2015, ora 21:39

 Afara ... Bate vantul si este frig. Toata ziua a fost soare si frumos, dar tot nu s-au totpit toate peticele de gheata de pe trotuare, prin urmare patinam cu ochii la soare.

 Mă gândesc ... ca este foarte usor sa gasesti o scuza pentru orice. Mai greu insa cu mobilizarea...

Ceva care ma face sa zambesc ... zambilele mele de la geam ♥♥♥

 Din bucătărie .... Abia am oprit focul de la crochetele de peste, iar in cuptor se raceste un chec dukan cu scortisoara.

 Cu ce sunt imbracata ...Egari cu model tribal verde, tricou roz somon, sosete mov inchis si papuci de casa.

 Citesc ... Cea care alina - Anna Gavalda. Nu este deloc o lectura usoara. Povestea este sacadata si parca Gavalda si-a iesit din mana. Nu-mi place cartea asta pana acum. Am ajuns la pagina 144. 
Cat timp i-am dat o pauza de cateva zile, pentru ca nu reuseam deloc sa inteleg povestea asta chinuita, am citit rapid si cu mare placere Oracolul din Stabul - Michael David LukasO carte frumos scrisa, cu o poveste interesanta si captivanta ♥ Am ales-o ca un "colac de salvare" pentru starea de "lipsa totala de chef pentru lectura" care ma cuprinsese de ceva timp. Pot sa spun ca nu puteam face o alegere mai buna ♥ Nu dezarmeaza prin numar prea mare de pagini si nici prin format mare, povestea curge fluid si nu se poticneste in descrieri plictisitoare si lungi si nici in cuvinte sau nume greu de citit si tinut minte, intamplarile sunt captivante si se succed in ritm alert, iar atentia iti este captata inca de la primele pagini. O lectura placuta si rapida ♥
De ce 4 stelute si nu 5? Finalul este dezamagitor si se potriveste ca nuca in perete cu toata povestea. Parca autorul se plictiseste de scris si decide sa termine totul imediat. Pacat! Ar mai fi iesit cu usurinta inca 150 de pagini :D

 Ascult .... Europa FM si cum merge centrala.

 În casa ... Vasele le-am spalat, junioara cred ca doarme deja, iar eu frec menta pe net in loc sa ma duc sa vad un film.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... prajitura cu ciocolata ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Kwabs - Walk
 Noutati ... Ei bine, mailul meu a avut succes si am primit tigaia chiar a doua zi smiley7027.gif  Este mult mai usoara decat tigaile mele antiaderente si se comporta bine la gatit. Ma cam incurca gaurile alea din interior, dar deocamdata sunt la faza de experimentare. Crochetele de peste s-au facut foarte bine in ea, fara nici un pic de grasime si chiar nu am reusit pana acum sa lipesc nimic de ea. Sotul meu zice ca la ritmul meu de gatit sigur o dau gata in 2-3 luni. Sa vedem ce-i poate capul de-o lauda toata lumea! 
Pe langa tigaia minunata mi-am imbogatit colectia de vase de gatit din silicon cu doua forme mari de guguluf, pe care le cautam de multa vreme. Tare ma bucur ca sunt in posesia mea in sfarsit! 
Ma tin de dieta si mananc doar ce trebuie, cu toate astea stagnez intr-o veselie. Curios lucru, nu ma deprima acest lucru! Sunt constient ca la un moment dat tot se va intampla ceva, deci mergem inainte. 
Maine as vrea sa spal frigiderul. Abia acum am reusit sa golesc congelatorul, prin urmare trebuie sa profit rapid de situatie si sa ma misc repede pana nu se umple iar. 

 Ultimul film vazut .. The Adjustment Bureau - un film foarte interesant care a primit nota 8 de la mine.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa.

Anul trecut, pe 21 februarie, scriam fila de jurnal cu numarul 29

4 comentarii:

  1. Io m-am jucat cu martisoare toata seara-n care la tine fu peste cu scortisoara:)) Cititu nu ma prinde tot pe motiv ca nu ma prinde povestea din carte, poate-ar trebui sa iau o pauza pentru o alta, dar mi-am interzis sa citesc un nou Murakami pan nu sfarsesc 5 Nemurakami:))) Astept sa se lungeasca zilele ca-n astea n-am inclinatii decat spre plapuma si somn:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a mers cu pauza si cititul altei carti, deci si la tine tot asta cred ca este solutia :D Zile mai lungi astept si eu, sa pot citi iar pe balcon, dimineata devreme :D

      Ștergere
  2. Ce păpușică dulce și cuminte, cea din fotografie !
    Ce tigaie ți-ai luat, dry-coocker ?

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog