duminică, 10 august 2014

File de jurnal - 47

Pentru astazi (data/ora) - 10 august 2014, ora 22:35

 Afara ... este foarte cald, chiar daca soarele a apus de mult. O luna noua, mare si stralucitoare ne vegheaza in noaptea asta si prevesteste insomnie.

 Mă gândesc ... De maine incep sa pregatesc prajituri pentru nunta surorii mele, mezina. Am totul planificat si sunt sigura ca lucrurile vor merge struna. Inca nu m-am vopsit, dar inca mai am vreme.

 Invat ... ca degeaba de concentrezi asupra telului daca nu tii cont de ceea ce trebuie sa faci ca sa atingi acel tel.

 Sunt recunoscătoare ... pentru cele doua maini care imi fac viata usoara si lucrurile realizabile.

 Din bucătărie .... Ciorbica buna cu carne si dovlecei, acrita cu moare, pilaf cu legume, gris cu lapte, chec cu mere, salata simpla de vinete - cam atat am gatit zilele astea. 

 Cu ce sunt imbracata ...Egari 3/4 negri, tricou larg cu dungi late albe si bleumarine. Parul este prins in coc.

 Citesc .... Am terminat azi Dansul dragonilor - al cincilea volum din seria Cantec de gheata si foc - George R.R. Martin. Rasuflu usurata, mai ales ca initial m-au cam speriat grosimile celor cinci volume. Urmatoarea pe lista este O mie si una de nopti si zile - Naghib Mahfuz.

 Vreau ... sa-mi iasa prajiturile bine si sa nu ma fac de ras in fata musafirilor.

 Ce mai mesteresc ... Activitatea asta va intra in vacanta o perioada.

 Ascult ..... televizorul in fundal si pe junioara care face un fel de yoga in pat.

 În casa ... este foaaaaarte cald si parca toate se lipesc de noi. Saptamana viitoare vreau sa fac curat pe balcon. In bucatarie am terminat aproape tot ce mi-am propus si sunt mandra de mine.

Dieta... Care dieta? Ieri si azi parca am fost sparta! Am mancat mult si multe, iar cantarul nu va fi prietenos cu mine. Nu-mi pare rau, deoarece aveam nevoie de iesirea asta de pe sine.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... cafeaua facuta de sotul meu ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Sia - Elastic Heart ♥♥♥

 Noutati ... Am reusit sa lichidez o rata si ma simt de parca un munte mi s-a ridicat de pe umeri. Plata datoriilor la banci este cea mai importanta rezolutie a acestui an si tare ma bucur ca ne tinem de plan. Mai avem una si de incarcat un card de credit si gata! Sumele insa nu sunt foarte mari si sunt sigura ca pana in octombrie le vom lichida si pe ele. Iarna nu va mai fi atat de austera. 
Mi-am facut curatenie in colectia de retete! Pe langa cartile de bucate, caietele scrise de mine si colectia impresionanta de reviste culinare, aveam obiceiul de a scrie/tipari orice reteta mi se parea interesanta. In acest mod m-am trezit ca aveam un sertar de dulap plin pana la refuz cu foi scrise/tiparite, foi pe care nici macar nu le rasfoiam ci doar le inmulteam permanent. Ei bine, intr-o dimineata m-am trezit si le-am scos pe toate afara. Le-am dus la birou si le-am folosit drept ciorne sau pentru a tipari pe verso documente de minima importanta. Nu le duc lipsa si am un sertar gol in dulap! Trebuie sa recunosc insa ca imi este destul de greu sa ma opresc sa scriu/tiparesc alte foi. Pana acum am reusit, deci nu cred ca este imposibil.

 Ultimul film vazut ....  New Year's Eve - un film la care am ras mult, dar care m-a si impresionat pana la lacrimi. 

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Mai participa la acest proiect:
Idee preluata de la Corcodusa

6 comentarii:

  1. Si io admirai luna cea gogoloata, da' nu facui legatura cu nesomnu' de asta noapte:) Abia astept sa-mi zici de prajituri! Oi, esti mic copil c-un sertar, io am aproape o juma de dulap:))))) Am incercat ieri sa le triez, adica le-am impartit in teancuri, astea le fac in urmatorii 10 ani, astea alta data:)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In prima faza si eu le tot triam si le tot ameteam, apoi le tot inmulteam si cam atat. Ori de cate ori vroiam sa incerc sau sa refac o reteta, imi tipaream o noua foaie :D
      Mi-am dat seama ca le tin degeaba si m-am descotorosit de ele :D

      Ștergere
  2. Imaginea este minunata prin simplitatea ei. Legat de abatere eu zic ca o batalie pierduta intr-o zi poat insemna regrupare si castigarea razboiului. Faceti prajituri de casa? Mi se pare minunat. N-am mai fost de cel putin 10 ani la o ocazie unde sa fiu servita cu dulciuri/mancare de casa. Ce mult apreciez/imi plac. O saptamana plina de spor, sa-ti iasa toate dincolo de asteptari si mai ales casa de piatra surioarei tale si tie iti doresc sa te bucuri de fiecare moment!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fac prajituri de casa pentru nunta :D Puteau fi cumparate, dar am insistat sa le fac eu. Si mie imi plac evenimentele la care sunt servite dulciuri si mancare facuta in casa, deci acum intelegi de ce am insisat sa ma "complic" :D
      Abaterea nu a fost o batalie pierduta, pentru ca pana la urma cantarul a fost prietenos cu mine si mi-a aratat 91.5 kg :D
      Multumesc de urari! Chiar am nevoie de spor si organizare ca sa iasa toate asa cum le- visez :D

      Ștergere
  3. Te-ai gândit bine să faci prăjituri de casă pentru nunta surorii tale. E o surpriză adorabilă pentru meseni. Îi doresc casă de piatră și o viață plină de înțelegere !
    Frumoasă imagine ai ales să ne arăți, plină de pace și liniște. Mulțumesc !

    Să ai zile frumoase, Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana pentru urari Zina! Sa dea Dumnezeu sa-i fie bine si a fie fericita!
      Prajiturile au iesit foarte bine si toata lumea le-a laudat. Iti dai seama cat de mandra am fost :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog