marți, 24 iunie 2014

File de jurnal - 40

Pentru astazi (data/ora) - 24 iunie 2014, ora 15:46

 Afara ... este racoare bine, bate vantul si ploua. O zi minunata din punctul meu de vedere, pentru ca eu ador zilele gri ♥

 Mă gândesc ... ca sunt o puturoasa si jumatate, care nu reuseste sa treaca de faza cu planuitul si sa faca efectiv ceva. Trebuie insa sa zic in apararea mea ca fac totusi una-alta, doar ca nu sunt multumita.

 Invat ... ca degeaba incerci daca nu ai ce sa schimbi.

 Sunt recunoscătoare ... pentru orele matinale linistite in care citesc si iar citesc ♥♥♥

 Din bucătărie .... Aseara am fost harnica tare si am facut ciorba de pui dreasa cu ou si lapte (i-am pus tarhon in otet de data asta si a iesit minunata!), ostropel de pui (fara faina adaugata!) si negresa (o sa o tot fac pana ma plictisesc de ea!). Toate au fost gata in doua ore, inclusiv spalatul vaselor si sunt mandra de mine.

 Cu ce sunt imbracata ... Tricou bleumarine, cu valuri stilizate, aurii, pantalon pana la genunchi din raiat negru, tenisi mov inchis cu tigru si trandafiri. Nu port bijuterii, dar mi-am prins parul in codita, intr-o parte. Imi place ca mi-a crescut parul destul de mult sa-l pot prinde in codita ♥

Citesc ...  Urzeala tronurilor - Cantec de gheata si foc. Am ajuns la pagina 595.

Vreau ... sa merg cu junioara la un film 3D.

Ce mai mesteresc ... trebuie sa-i termin rochita junioarei si mai am cateva lucrusoare care trebuie cusute.

 Ascult ... Love Music on SKY.FM

 În casa ... Sambata am reusit (in sfarsit!!!) sa eliberez camera junioarei! Mare parte din hainutele de vara, o plasa de jucarii si un carucior de papusi (care ocupa mult loc!) le-am donat la Crucea Rosie. Dulapurile au fost reorganizate si aranjate, iar cutia de jucarii nu mai este acum o gaura neagra. Cum am reusit? M-am trezit la ora 6 dimineata si m-am apucat de treaba inainte sa se trezeasca junioara. Pana s-a trezit ea, la 8.30, toate erau aranjate si lucrurile pentru donat erau ambalate. M-a intrebat daca poate sa vada ce am pus in plase, dar eu am avut inspiratia sa-i raspund prin promisiunea ca n-o sa duca dorul la nimic din ceea ce este in acele plase. Si a fost de ajuns!!! Fara lacrimi, fara suparare, fara scene!!! Nu mi-a venit sa cred! Sunt mandra de ea! ♥♥♥

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa ascult muzica tare in casti ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Sia - Elastic Heart

 Ultimul film vazut ..... The Internship - la recomadarea Zinei. O comedie usoara, care nu-ti pune neuronul obosit la treaba, dar cu un mesaj menit sa te faca mai optimist vizavi de gandurile subre despre viitorul tau de om fara viitor.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:



Mai participa la acest proiect:

4 comentarii:

  1. Oi, ce sectiune! Si cand ma gandesc ca de multa vreme am pe lista cu de-ncercat inimile alea... Intr-o luna de zile n-am citit juma de pagina, ceea ce inseamna ca-s tare departe de tinta celor 29 pentru 2014. Important e ca amu mi-am facut comanda un Murakami de-l caut de vro 3 ani:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, o sectionata din asta ciocolatoasa am si eu pe lista :D
      Cat despre carti, din 24 propuse pentru 2014, am citit jumatate. Sunt in grafic :D

      Ștergere
    2. De-s pe lista ta, atunci cu siguranta voi ajunge sa le si fac pe sectionoasele astea:))Am avut o tentativa pentru tortu lu Stefanut. Am copt o foaie de pandispan cu cacao, am decupat ursuleti si i-am acoperit cu o compozitie far de cacao. Fu interesant, dar am renuntat pan la urma la varianta aia.

      Ștergere
    3. Maria, nu incerca sa ma faci sa ma razgandesc, ca eu tot fac inimoasele :D

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog