vineri, 7 martie 2014

File de jurnal - 31

Pentru astazi (data/ora) - 7 martie 2014, ora 11:43

 Afara ... canta pasarele. Este forfota mare in oras. Probabil din cauza zilei speciale de maine. Oferta de flori este slabuta si scumpa, dar oamenii cumpara, ca doar asa e obiceiul. Cerul este gri si aerul cam rece. Baba Dochia renunta greu la cojoace.

 Mă gândesc ... la multe: la ziua de maine, la timpul scurt, la anii trecuti, la ce sa mai fac de mancare.

 Invat ... ca o surpriza placuta este oricand binevenita.

 Sunt recunoscătoare pentru ... ziua asta plina de surprize frumoase ♥ Am primit flori si doua carti scrise de unul dintre autorii mei preferati, Eric-Emmanuel Schmitt ♥

 Din bucătărie ... Nimic special. Azi vreau sa fac sarmale si un tortulet.

 Cu ce sunt imbracata ... blugi indigo, bluzica maro cu guler mare, prins intr-o parte cu un ornament circulat cusut cu margelute, eternele ghetute maronii. Port cercei micuti, formati dintr-o singura pietricica. Mai port o soparla cu pietricele negre si argintii pe post de martisor.

 Citesc ... Tamango - Prosper Merimee. Am ajuns abia la pagina 138.

 Vreau ... sa citesc mai mult!

 Ce mai mesteresc ... Lenea e cucoana mare si nu cere de mancare!

 Ascult ... muzica coreeana.

 În casa ... este curat si bine. Planuiesc inca o debarasare mare, deci va fi mai goala in curand.

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa fac planuri ♥♥♥

 Melodia preferata momentan... Saptamana asta nu am obsesii muzicale.

 Ultimul film vazut ... Nu am vazut nici macar un episod dintr-un serial. Nu stiu de ce nu am timp nici macar de filme. Zboara timpul ca nebunul, iar eu seara abia astept sa ma pun in pat si sa dorm. Zici ca intru in hibernare!

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

6 comentarii:

  1. No, timpul nu zboara, efectiv se evapora cu viteza luminii. De dimineata am aflat ca cei doi bebelusi gemeni care-n capu meu se nascusera ieri, zilele astea au o luna. Si io am in plan sarmalute, cred ca voi face mai multe si jumate le congelez si le fierb alta data. Tortulet n-am. As incerca mucenici dar ma termina cu nervii capului vremea asta gri si plangacioasa. Sa va fie soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Evapora" este un cuvant mai potrivit, ai dreptate :)
      Spor la sarmalit! Eu nu fac mucenici anul asta :)

      Ștergere
  2. Moamăăă, ce de-a mai mărgele !

    Mie mi se pare că te paște o mică astenie de primăvară, nu hiberbarea. Hai, afară la aer curat, Cristina !

    Să ai zile frumoase, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, vad ca astazi mi s-a schimbat starea :D Nu prea inteleg eu cum e cu astenia asta, mai ales ca eu tanjesc dupa zile frumoase si insorite. In loc sa ma bucur de frumos, eu intru in depresie? :D
      Sarut mana pentru urari si ganduri bune! :*

      Ștergere
  3. Zilele fruoase si pline de bucurie draga Cristina!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog