joi, 17 octombrie 2013

Reducere de 50% la Magazinul de carte!!!

Cine zice ca o carte este buna doar daca este noua? Cine iubeste cu adevarat cartile va aprecia cartile vechi la adevarata lor valoare, chiar daca acum se revand la preturi mici de tot.
De cateva luni am descoperit anticariatul online Magazinul de carte. Este foarte bine aprovizionat si preturile cartilor sunt foarte mici. Sunt prompti in preluarea comenzilor si au periodic oferte foarte tentante.
Acum poti beneficia de 50% reducere la suma totala a cumparaturilor daca cumperi de minim 100 lei. Mai pe romaneste, cumperi de 100 lei, platesti 50 lei si mai ai si transportul gratuit prin Posta Romana!!! Ziceti voi daca asta nu este o adevarata afacere!


Eu am mai comandat de la ei de curand, dar nu puteam lasa oferta asta sa-mi scape printre degete, mai ales ca este valabila pana in 20 octombrie.
Ce-am cumparat de 100 lei? O gramada de carti!!! Mai precis urmatoarele: Carnetul din Port-Hart - Ileana Vulpescu, Winnetou Vol.1, 2, 3, 4 si 5 - Karl May, Povesti - C. Radulescu Codin, Sfarleaza cu Fofeaza - Victor Ion Popa, Testamentul incasului - Karl May, Tamango - Prosper Merimee, Moby Dick sau Balena Alba - Herman Melville, Ultimul mohican - J.F. Cooper, Capitanul Fracasse - Theophile Gautier, Cainele din Baskerville - Athur Conan Doyle. Abia astept sa vina coletul!

Vizitati Magazinul de carte si profitati de oferta si de preturile minuscule!!!

 Stimate client,

              MAGAZINUL DE CARTE  va ofera:
   REDUCERE 50% pentru comenzile de minim 100 lei!

   Promotia este valabila in perioada 14 - 20 octombrie 2013 si se aplica pentru toate produsele din stoc!
              Comandati de 100 lei si platiti 50 lei!

   Atentie! Sistemul nostru nu inregistreaza automat reducerea! In maxim 2 ore de la finalizarea comenzii, veti primi un mail cu suma finala de plata! Tot ceea ce trebuie Dvs sa faceti pentru a beneficia de reducerea primita, este sa scrieti PROMOTIE in campul pentru comentarii aflat in pasul doi din finalizarea comenzii!

   Va invitam sa va bucurati de reducerea primita!
    Cu stima,
Echipa Magazinul de Carte
0762 270 357
0757 095 450
                                          www.magazinul-de-carte.ro

2 comentarii:

  1. Cat mi-am cautat manualul de curs (m-am lecuit intre timp ca-i si 80 de lei si nici nu-i pe stoc) mi-am imaginat c-am descoperit toate anticariatele virtuale. Iaca, p'asta nu l-am nimerit atunci! Imi caut de cadou o carte veche cu retete. M-am vindecat de cele noi care-s aiuritoare in continut si cu poze frumoase si lucioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, cartile de bucate vechi si fara poze sunt cele mai indicate :D
      Vanatoare placuta!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog