vineri, 8 februarie 2013

Cincizeci de umbre intunecate – E.L. James


Primul volum nu mi-a placut si nu eram hotarata daca sa incep sa citesc al doilea volum sau sa o las balta. Parca nu ma simteam in stare sa citesc iar cuvinte vulgare si  descrieri interminabile a (prea multe!) scenelor de sex. Curiozitatea insa a fost mai puternica. Era musai sa vad ce secrete mai ascunde domnul Grey! Sunt cu capul, ce sa zic?
Fara prea mare tragere de inima am inceput aseara sa citesc acest al doilea volum, avand inca proaspata in minte dezamagirea provocata de primul volum. Nu aveam mari asteptari de la el si nici nu planuiam sa citesc prea mult in prima seara. Doar cat sa-mi obosesc neuronii si sa-i dau de stire lui Mos Ene ca sunt gata de culcare. Ei bine, am avut o surpriza! Cu uimire am observat ca ...
Continuarea o puteti citi aici: http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Cincizeci-de-umbre-intunecate.html

PS Intamplator am gasit pe Youtube listele cu melodiile precizate in fiecare volum al trilogiei Cincizeci de umbre. Daca sunteti curiosi ce melodii a asociat E.L. James cu diferitele situatii descrise in cele trei volume, va invit sa le ascultati aici: http://www.youtube.com/eljamesauthor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog