miercuri, 28 martie 2012

Despre un mesaj induiosator


Am primit si eu azi, pe celalat blog al meu, Cristina's world, un mesaj in care eram rugata sa scriu pe blog un anunt umanitar pentru aceasta mamica. Am ales sa nu public acest articol pe Cristina's world pentru ca nu-s avea locul acolo, printre ciorbe si prajituri. Stiu ca multi bloggeri au publicat acest anunt si chiar mi-a trecut prin minte ca nu are rost sa mai postez si eu, dar poate sunt oameni cu suflet mare care-mi sunt cititori fideli si care nu au vazut pana acum acest anunt. Si cum niciodata nu se stie de unde sare iepurele, am alungat retinerile si am hotarat ca rau n-am cum sa fac daca aduc si eu in prim plan rugamintea acestei mamici disperate.

Gabriela Tudorache își dorește să-și vadă copii crescând.

V-ați întrebat ce ați putea face cu 10 lei? Mulți ar raspunde că și-ar cumpăra 2 litri de ulei de calitate mai slabă, alți mi-ar răspunde că și-ar cumpăra ceva dulce sau câteva țigări. Răspunsul la această întrebare depinde de la o persoană la alta. Dar v-ați pus întrebarea că cu 10 lei ați putea salva viața unei persoane? Poate ați spune că aș fi absurd sau că viața Gabrielei Tudorache costă numai 10 lei. Nu costă atât că o viață nu o putem cumpăra nici cu toți bani din lume. Dar 10 lei contează pentru Gabriela că în momentul de față are nevoie de ajutorul nostru al tuturor.Își dorește din tot sufletul să-și vadă copii crescând. Orice părinte își dorește să-și vadă copii mari, realizați la casele lor și cu tot ce este mai bun.

Cei care doresc să doneze o pot face cu toată încrederea în contul prezentat mai jos:
BCR – Ploiesti , Str. Marasesti , nr. 185

RO87RNCB0623123175680001 (RON)
RO60RNCB0623123175680002 (EUR)
SWIFT : RNCB RO BU

Mai multe detali despre Gabriela Tudorache găsiți pe blogul ei http://gabrielatudorache.blogspot.com/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog