luni, 7 februarie 2011

Greva fara grevisti

Din cauza hotaririi luata de consiliul nostru local, cineva a avut ideea mareata de a organiza o mica "greva" prin care sa aratam alesilor nostri ca s-au inselat si ca mediesenii sunt pasari de noapte bine crescute si cu cei sapte ani de acasa, care vor sa aiba unde sa se duca dupa ora 22 daca hotarasc sa iasa in oras.
Toate bune si frumoase. Au fost trimise invitatii pe facebook, peste 300 de oameni au raspuns ca vin. Locatia: Piata Regele Ferdinand I. Ora: 22 trecute fix. Scopul: sa se demonstreze ca populatia dornica de distractie, mancare si bautura dupa ora 22 nu este reprezentata de betivanii galagiosi care urineaza si vomita in toate colturile centrului vechi. 
Zic: mama ce actiune o sa aiba loc in centru! Musai sa particip si eu :)
La ora 21.40 am fost in centru. Unde sunt oamenii? Se ascund dupa tufisuri? Sigur se tine "greva" aici? Or fi punctuali si apar la ora stabilita. Pana atunci hai sa dam o raita si sa admiram vitrinele.
Doua masini de politie patrulau neintrerupt si urmareau orice miscare suspecta. Cine le-o fi zis ? Putin important. S-or fi speriat oamenii? Deaia nu apar? Intre timp a mai aparut si o masina a politiei comunitare.
Se formeaza timid un grup de oameni. Pana la ora 22.15 erau 35 de oameni, cu tot cu politisti :(
Televiziunea e prezenta, politia e prezenta, dar unde sunt grevistii?
Am stat acolo pana la ora 22.40 si nu au fost modificari semnificative cu privire la numarul participantilor.
Am citit pe blogul Nova TV ca au participat la manifestatie "peste 100 de oameni". Unde ? La care manifestatie? La asta la care am fost si eu?
Unde erau patronii nemultumiti ca li se limiteaza drepturile? Unde erau cei nemultumiti si care strigau sus si tare "Asa ceva nu se poate! Vom lupta!"?
Ce sa inteleaga cineva din afara? Ca numai gura e de noi :( Ca vrem sa fim ascultati dar nu zicem nimic :( Ca nu ne intereseaza :(
Nu vroiam sa scriu nimic despre asta pentru ca a fot o mare dezamagire pentru mine, insa m-am simtit datoare sa spun adevarul cand am citit exagerarile altora.
Nu am nici un interes, nu ma afecteaza personal, nu am nimic de castigat, nici macar nu sunt o "pasare de noapte". Sunt insa un om cu principii care a fost uimit peste masura de hotararea consiliului local. Mi s-a parut o incalcare grava a libertatii si o aberatie. Deaia am iesit in strada.
Imi pare sincer rau ca vocea celor care cred ca parerea lor conteaza si trebuie luata in considerare este atat de slaba :(

PS Toata lumea are dreptate si fiecare are o scuza plauzibila. Nu sunt in masura sa judec pe nimeni si departe de mine ideea ca dreptatea mea e cea mai dreapta. Randurile de mai sus sunt scrise ca urmare a unor intrebari ce-mi bantuie linistea. Orice asemanare cu realitatea este adevarata o intamplare :)

2 comentarii:

  1. Asa se intampla de cele mai multe ori, in fata calculatorului pe internet toti suntem cei mai tari, facem orice, mergem oriunde, cand vine insa si momentul toata lumea cauta scuze si renunta. Nu a fost singurul eveniment de acest gen care s-a incheiat asa, e pacat, mai bine zici direct ca nu participi si gata, nu incurci si pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact :)
    Am citit si scuzele patronilor: au fost "sfatuiti" de politie sa nu participe. Ei merg pe calea legala...
    Ok, dar de ce nu ne-au anuntat?
    Tradare, tradare, de trei ori tradare :)

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog