marți, 10 august 2010

Ce mancam azi ?!

"Cand vine vorba de “ce fac azi de mancare?, parca am un soi de amnezie. Pur si simplu nu-mi vine nici o idee. Parca mi s-au sters din memorie toate retetele pe care le stiam. Deschid frigiderul, ma uit sa vad ce mai e prin el si constat cu stupoare ca in afara de trei rosii, o mana de masline, trei felii de sunca de pui, o banana si doua cutii de lapte (asta e singurul produs care sigur nu-mi lipseste niciodata din frigider!), nu am nimic cu care sa pot incropi ceva pentru masa de pranz. Trebuie sa fac cumparaturi!

... Dar mai intai rasfoiesc cateva reviste special cumparate pentru astfel de cazuri care, fie vorba intre noi, sunt foarte dese. Mi-e greu sa decid la care sa ma opresc, asa ca rasfoiesc in cotinuare. Pozele sunt foarte frumoase si mancarea arata apetisant, dar..."



Continuarea o puteti citi aici: http://www.elady.ro/articole/Povesti/Ce-mancam-azi-.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog