miercuri, 19 mai 2010

Peste douazeci de ani

"Si in anul 2000, cand nu vom mai fi copii..."
Asa suna un cantecel pioneresc foarte popular cand eram eu copil.
Niciodata nu am stiut ce vreau de la viata, ce vreau sa ajung "cand voi fi mare". Raspunsul clasic (doctorita, invatatoare...) cred ca il spuneau toti copii. Ei bine, eu nu. Poate nu am sperat nimic, poate nu mi-am dorit nimic, poate nu vroiam nimic... Cine stie. Cert este ca mintea mea de atunci refuza cu incapatanare sa proceseze asemenea planuri de viitor.
Un lucru l-am stiut insa sigur: ca voi avea o fetita. Asta mi-am dorit, asta am primit :) O fetita frumoasa, desteapta si sanatoasa.
Chiar daca nu am vrut nimic de la viitorul meu, soarta mi-a ales caile pe care sa umblu si acum pot spune ca sunt multumita unde am ajuns. Nu regret alegerile facute, gandurile avute, hotararile luate. Peste douazaci de ani ce va fi? Nu stiu. Nu am nici un plan. Ma las purtata de valurile vietii de zi cu zi si accept ce-mi este destinat.
Am gasit un site care ne arata GRATIS :) cum vom arata peste 20 de ani. http://in20years.com/ Incercati si voi daca sunteti curiosi :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog