luni, 27 iulie 2009

Mi-e dor si doare

Mi-e dor de el...
Maine vine acasa. Mai sunt doar cateva ore, insa imi par ani. Timpul se incapataneaza sa treaca atat de greu si asteptarea ma doare.
Cand a plecat m-am simtit usurata. Vroiam sa plece, vroiam sa raman singura, vroiam sa ma simt singura stapana a sufletului meu, sa fac ce vreau cand vreau si cum vreau doar eu. Din momentul in care am inchis usa dupa el nu am mai gandit la fel. Imi parea rau ca a plecat si cu greu m-am abtinut sa nu ies dupa el si sa-l mai stang o data in brate, sa-i spun ca-l iubesc si ca nu vreau sa plece.
Vine maine, dar sta doar doua zile si pleaca iar. Nu ma pot bucura de revedere pentru ca despartirea iminenta o umbreste ca un nor negru ce nu lasa soarele sa mangaie o floricica firava.
Si ca sa ma chinui si mai mult, ascult de doua zile o melodie (The Script - I'm Yours) care ma intoarce pe dos.
Maine vine...
Mi-e dor de el...

4 comentarii:

  1. Maine vine! Asta este important, traieste clipa, traieste ziua...Oricum stii ca va pleca, se va reintoarce, de ce sa umbresti clipa cand este langa tine?! Profita, bucura'te, traieste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina scumpa, ce simplu ar fi daca am fi stapanii absoluti ai sentimentelor noastre. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani draga mea!Sper sa ai o zi de vis!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Corina!
    Esti o draguta ca te-ai gandit la mine:)
    Ziua nu a fost de vis, dar a fost plina.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog